Just be Happy

Hello... Jösses va trött man kan vara då! Vill att det ska blir ljusare så jag blir piggare;). Jag har som sagt läst super mycket och mina vänner har vart hos oss på middag, de önskade sig falukorv och potatismos. Inte direkt någonting jag föredra så det blev tonfiskröra med sötpotatis och sallad till mig och falukorv till dem. Alla blev nöjda och glada, tur är väl de?
 
Annars har denna måndag vart som ja, en vanligt måndag. Mycket läsning, träna, handla, lyxade till det med bastu och avsluta som sagt denna måndag med dem bästavännerna. Nu ska jag läsa lite mer känner jag därför att jag har tenta på torsdag, men jag är positiv det ska blir roligt med en tenta 😊. 
 
Ja, just de när jag var och handla idag köpte jag glutenfri knäckebröd för att jag mår så himla dåligt när jag är gluten, men jag är inte glutenintolerant sa läkarn, bara känsligt. Va det nu betyder?  Så rekommendera han mig att inte äta gluten, men jag är som sagt bara känsligt😝 ahja... Jag är fortfarande positiv till de😊. Just be happy! 
 
Fortsatt trevligt kväll:)
 
 
 

 
💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0